top of page

Knutsel en/of kleur je eigen Koningsdag poppetjes

Op 27 April is het Koningsdag! En dat vieren we... weer thuis. Geen terrasje pakken met live muziek erbij, geen rommel markten / braderieën en gezelligheid in dorp of de stad. Zo jammer, maar het is niet anders. Ik heb weer een nieuw ontwerp gemaakt voor de kegelpoppetjes. En dit keer dus in Koningsdag thema! Leuk om zelf te knutselen en/of te kleuren. Een leuke decoratie om thuis neer te zetten om alvast in de (thuis) feest stemming te komen.











Net zoals al mijn andere kegelpoppetjes heb ik ook weer een knutsel en een kleurplaat versie gemaakt. Geen zin om te kleuren? Dan knip je de gekleurde kegelpoppetjes uit, plak de achterkant vast en je bent klaar. Wil je de kegelpoppetjes helemaal zelf inkleuren dan kies je voor de kleurplaat versie dan kun je helemaal los gaan en maken hoe jij dat zelf wilt.





Ik hoor dat ook veel juffen en meesters op school gebruik maken van mijn kegelpoppetjes en dat de kids in de klas helemaal fan zijn ervan. Dat vind ik leuk om te horen! Zoals ik al zei is er dus een knutsel versie en een kleurplaat versie. De download linken van deze Koningsdag kegelpoppetjes vind je hieronder.





Download linken ingekleurde versie:









Download linken kleurplaat versie:








Heel veel kleur en knutsel plezier en nog een fijne Zondag!




bottom of page