top of page

Knutsel en/of kleur je eigen Paas poppetjes

Kegelpoppetjes, ik ben begonnen met kegelpoppetjes ontwerpen voor Sinterklaas en het was meteen een succes. Daarna heb ik ook nog een Kerst en een Winter editie gemaakt en ook deze zijn veel gedownload en gemaakt. En tadaaaaa... hier nu ook een Paas versie!! Ik moest wel even nadenken welke drie ik ging maken. Een paashaas is logisch met Pasen, een kuiken ook maar het derde kegelpoppetje? Lammetje? Dat vind ik meer voor de Lente editie... Ik wist het dus echt niet. Dochterlief gevraagd maar zij wist het ook niet. Dus heb ik maar een ei met een Vrolijk Pasen bord gemaakt. En zo zijn alle drie de Paas kegelpoppetjes geworden..




Ik vind ze super cute geworden! Vooral het kuikentje. Leuk om deze poppetjes te knutselen en te kleuren. Net zoals alle andere kegelpoppetjes die ik tot nu toe gemaakt heb, is er een knutsel versie en een kleur versie.




Leuk om samen met je kids te maken en als decoratie neer te zetten in huis. Ook leuk voor op tafel met Paasontbijt of Paasbrunch! Hieronder vind je de download linken van de Paas kegelpoppetjes. Elk poppetjes staat op 1 A4 blad. Je kunt kiezen welke je wilt downloaden en maken.








Download linken ingekleurde versie:








Download linken kleurplaat versie:







Voor degene die ze gaat maken, heel veel knutsel plezier! En nog een fijn weekend.



댓글


bottom of page