top of page

Knutsel en/of kleur je eigen voetbal supporter kegelpoppetjes

Zitten jullie er al helemaal klaar voor? Vanavond is het dan zover... Om 21:00 uur moet Nederland spelen tegen Oekräine. Ik heb dit dus echt op moeten zoeken, want ik heb geen bal verstand van voetbal en weet dus ook niet wanneer het is whaha.. Ik weet wel dat veel mensen gaan kijken en ook veel kids. En om alvast in de 'thuis' kijk stemming te komen, heb ik nieuwe kegelpoppetjes gemaakt. Het zijn twee voetbal supporters!












Zoals jullie van mij gewend zijn heb ik dus een knutsel versie en een kleur versie gemaakt. Zo kun je zelf kiezen welke je wilt maken. De meeste mensen printen ze gewoon allemaal uit. Dat vinden de kids het leukst. Twee om zelf te knutsel en twee om helemaal zelf in te kleuren en in elkaar te zetten. Je vind deze leuke voetbal supporters van het jongen en het meisje hieronder in de downloads.




Download link ingekleurde versie:








Download link kleurplaat versie:







Heel veel kleur en knutsel plezier en toi toi toi Nederland!!



bottom of page