top of page

Knutsel en/of kleur je eigen Zomer kegelpoppetjes

Hier hebben alle kids al vakantie. Wat hebben we er allemaal zin in en wat zijn we er allemaal aan toe. Ik heb zelf nooit zo dat gevoel, ik knal gewoon het hele jaar door. Maar ik weet wel heel goed, als je nog jonge kids hebt, je dat gevoel wel hebt. Daar heb ik geen last meer van. Onze kids zijn al groter. Voor de kids die zich in de vakantie vervelen of gewoon lekker willen knutselen aan tafel, heb ik weer de bekende kegelpoppetjes gemaakt. En dit keer in Zomer versie! Ook leuk om uit te printen en mee te nemen op vakantie, zodat ze daar ook kunnen knutselen.








Zoals altijd is er weer een knutsel en een kleur versie van de kegelpoppetjes. Dit keer echt in Zomer stijl! Alleen... ik had de poppetjes gemaakt, kreeg er de kijk op en denk nu achteraf.. ik had de zwembroekjes door moeten tekenen naar achter. Nu staan ze in hun blote toet toet aan de achterkant. Ach ja...... Je zet ze toch niet achterste voren neer of wel hihihi. Je vind deze leuke Zomer kegelpoppetjes van het jongetje en het meisje hieronder in de downloads.




Download link ingekleurde (knutsel) versie:





Download link kleurplaat versie:





Heel veel plezier er weer mee! En voor degene die vakantie hebben en/of op vakantie gaan, heel veel plezier en geniet ervan!




Commentaires


bottom of page