top of page

A6 kaart complimenten dag

Op 1 Maart is het complimenten dag. Op deze dag draait het om het geven van aandacht en waardering aan een persoon. Een compliment moet persoonlijk en oprecht zijn. We doen het te weinig! Verras je partner, kind, collega, buren enz.. met een passend complimentje en laat andere weten dat je ze waardeert met dit kaartje!






Download dit kaartje hieronder en geef of stuur hem naar iemand waar jij waardering voor hebt!



Download link:



Download de kaarten, knip ze uit en knip ook de strook met tekst uit. Deze plak je met 3D foam pads weer op de kaart voor een leuk 3D effect. Ik heb me rot gezocht naar mijn 3D foam pads maar kon ze nergens meer vinden. Dus heb ik de tekst gewoon zo op de kaart geplakt (toen ik klaar was vond ik ze ineens). Te laat, ze zaten al er op geplakt. Maar heb je geen foam pads in huis, je kunt de tekst dus ook gewoon zo op de kaart plakken! Ik heb de hoekjes van de kaart rond gemaakt. Maar dat is maar net wat je leuker vind.



bottom of page